غیرت


یه سری درد


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

دو شنبه 6 آبان 1392
غیرت

پسرای قدیم وقتی یه نفر به عشقشون متلک مینداخت پدره پسره رو درمیاوردن

ولی پسرای الان وقتی یه نفر به عشقشون متلک بندازه

میگن ...خوب برو ببین چه عیبی داشتی که یارو بهت متلک انداخته....

یعنی دیگه تا این حد......

 



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت11:32---19 آبان 1392
خداییش عشقای الان عشق نیست . من خودم دهه پنجاهیم بخدا زمان ما با الان فرق میکرد . واسه خودم پیش اومده تو همین دنیای مجازی یارو واسه عشقم نظر گذاشته گفته گلم طفلی منظوری هم نداشته ولی باور کن کلی راجب همین یه کلمه دعوا داشتم اره تعجب نکن عشقای قدیم تا این حد ههه . البته ادم مثل منم خیلی خوب نیست باشه چون خیلی اذیت میشه.



ببخش فراموش کردم سلام کنم خوبی فاطمه خانم؟؟ دیگه به ما سر نمیزنی؟؟؟
پاسخ:عشق_غیرت=نفرت سلامون علیکم ورحمته الله...بعد سه ساعت.ببخشید میام خدمتتون...


یاغی
ساعت16:43---10 آبان 1392
چون حس تملکی وجود نداره ...

و عشق اون پسرا مقطعی و کشکیه
پاسخ:معلومه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





1:32 فاطمه
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ

CE?C? ?IC?E E? EC?C? ????

I??A?E ?I EA?A E? E?A? ?E?A?