...


یه سری درد


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

جمعه 3 آبان 1392
...

چند روزیه که دیگه به حرفام گوش نمیده...

انگار از حرفای تکراریم خسته شده...

هر چی صداش میکنم نگاهم نمیکنه...

فکر کنم سرش با بنده خوباش گرم شده...

دلم میخواد بهم توجه کنه ولی انگار باهام قهره...

نمیدونم...

 



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت20:03---6 آبان 1392
اين قدر بدم مياد ميگن پيش ما هم بيا خب نظر تو بزار ادرس تو هم بزار ببين اگه نيومد بعد بگو ولي بعضي ها خيلي اخمخن من خودم خيلي جا ها نظر دادم هيچي سر نزد

ولي خب بعضي ها هم خيلي واقعا دمشون گرم خيلي شيك و مجلسي باحال ريلكس سر ميزنن
پاسخ:خخخخخ آره والا


khatere
ساعت15:36---4 آبان 1392
عالی وبت لایکککککککککککک داره

خیلی خوشم امد

بازم بیشم بیا
پاسخ:حتما...


عشق2طرفه
ساعت8:13---4 آبان 1392
خیلی عالی



سلام فاطمه خانم وب جالبی دارین اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم

موفق باشید
پاسخ:چشم میام


بـیــــــــقرار
ساعت1:24---4 آبان 1392
اخ گفتی ....همین امش همینو گفتم ...هی ........ولی خدا کریمه ...
پاسخ:بله...منم منتظر یه نگاهشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





12:55 فاطمه
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ

CE?C? ?IC?E E? EC?C? ????

I??A?E ?I EA?A E? E?A? ?E?A?