س.ک.س


یه سری درد


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

جمعه 3 آبان 1392
س.ک.س

هرجا میرم با هرکی حرف میزنم بحث سکسو میندازه وسط....


سکس.سکس.سکس


دیگه به هیچکس نمیشه اعتماد کرد....


همه یه جورایی حرف و عقدشونو با سکس خالی میکنن...


هرچیزی یه حدی داره...


انگار همه فقط به همین یه کلمه خوشن...


آدمی که نتونه پای هوس و نفسش وایسه که دیگه آدم نیس...


آخه چرا همه همه چیرو به این یه کلمه ربط میدن؟؟؟


سکس بدون عشق=کثافت کاری


این کارا آخرش چی میشه؟؟؟


دیگه به جایی رسیده که از کسایی که توقع نداریم


همین حرفو میشنوی...




 

مخاطب خاصی ندارد



نظرات شما عزیزان:

اکشان
ساعت14:28---29 آبان 1392
اخخخخیییییییییی چند سالته مگه؟

15 سال میشی؟

راستی دیگه سر نمیزنی ها
پاسخ:اخه تو از کجا میدونی من چند سالمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......میام


اکشان
ساعت14:20---28 آبان 1392
فاطی جوووووووونننننننننن هنوز واست زوده این حرفا دخمل خوب رابطه جنسی فقط زمانی واسه یه ادم لذت بخشه که درکنار عشقت باشی
پاسخ:اوهو....من به زود و دیریش کاری ندارم بحث و مقصودم درمورد هرزگیه مردونست.اره اما با عشقی که تا آخر عمر عشقت باشه .نه اینکه بعد چندروز تکراری بشه یا به قول شماها تاریخ مصرفش تموم بشه....


علی
ساعت15:02---17 آبان 1392
اهنگه وبت بهم آرامش داد مرسی

HO3E!N
ساعت16:35---10 آبان 1392
vay fateme eyval kheyli dost dashtam
پاسخ: :-)


علی
ساعت22:21---9 آبان 1392
آهنگ وبمو عوض کردم دوس داشتی بذارش تو وبلاگت
پاسخ:ایهان.تازه فهمیدم کدومو میگی


prince of persia
ساعت20:12---6 آبان 1392
با وجود همه زايع بازي ها با اين يكي مخالفم چون دنبال هر چي باشم دنبال اين نيستم شايد باور نكني ولي وسوسه ش هست ولي هيچ وقت دنبالش نرفتم و خدا كنه كه نرم چون از ادم هرزه خوشم نمياد حتي اگه اون فرد خودم باشم
پ اسخ:خوب بیشتر پسرای الان فقط به فکر همینن....ایشاالله هیچ پسری آلوده نشه...


prince of persia
ساعت20:08---6 آبان 1392
از نوشته هاي پروفايلت خوشم اومد از چاپلوس كلا متنفرم

دروغ همچنين

غرور خوشمان مي ايد ادم بايد ابهت داشته باشه ولي بيش از حدش جيزه

فقط نرمال بودن خيلي دوست دارم نه توقعه زياد نه كم نرمال
پاسخ:ممنون نظر لطفته


prince of persia
ساعت20:05---6 آبان 1392
خداجون،یادته دستشو گرفتم آوردم پیشت ؟



گفتم: من اینو می خوام



گفتی: نه یکی بهتراز این برات گذاشتم کنار



منم پاهامو کوبیدم زمین گفتم فقط فقط همین



در گوشم گفتی آخه نمیشه، عشقت یکی دیگه رو از من خواسته
پاسخ:دقیقا..................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





12:21 فاطمه
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ

CE?C? ?IC?E E? EC?C? ????

I??A?E ?I EA?A E? E?A? ?E?A?