مرگ


یه سری درد


HoMe ^ aRcHiVe ^ MaIl ^ DeSgInEr ^ PrOfILe

سه شنبه 28 آبان 1392
مرگ

دوست داری چجوری بمیری؟

 

 

 

 

 

نظر خودم=سقوط آزاد



نظرات شما عزیزان:

akshan
ساعت9:53---1 آذر 1392
این ایدای عوضی ها که اینجا نظر گزاشته ازش متنفرم
پاسخ:واااااااااااااااااا؟چرا؟


aida
ساعت19:06---29 آبان 1392
من حالا حالاها نمیخوام بمیرم
پاسخ:اگررررررر روزی خدایی نکرده این اتفاق افتاد...دوست داری چجوری باشه؟


akshan
ساعت14:16---28 آبان 1392
دوس داارم یکیو دوست داشته باشم بعدشم واسه اون بمیرم نمیگم خودکشی اما عاشقونه زندگی کنم و عاشقونه بمیرم

خیلی مثبتم نه؟
پاسخ:چه رمانتیییییییک.....نه کی گفتتتتتتتته مثبتی؟


عشق2طرفه
ساعت8:15---28 آبان 1392
منکه اصلأ دوست ندارم بمیرم
پاسخ:منم دوست ندارم بمیرم...ولی اگه یه اتفاقی خواست باعث مرگت باشه دوست داری چجور اتفاقی باشه؟


tiger
ساعت5:51---28 آبان 1392
من دوست دارم برای عشقم بمیرم حالا چه جوریش مهم نیست

خواستی به وبلاگم بیا و رد پا تو برام بذار
پاسخ:چجوریش مهمه....حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





2:8 فاطمه
Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
سوسا وب تولز -ابزار وبلاگ

CE?C? ?IC?E E? EC?C? ????

I??A?E ?I EA?A E? E?A? ?E?A?